POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U PROVEDBI POSTUPKA NABAVE RADOVA MALE VRIJEDNOSTI – ASFALTIRANJE OPĆINSKE NERAZVRSTANE CESTE (Cesta Cetinski Varoš)
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U PROVEDBI
POSTUPKA NABAVE RADOVA MALE
VRIJEDNOSTI – ASFALTIRANJE
OPĆINSKE NERAZVRSTANE CESTE
Evidencijski broj nabave : 35/18
Cetingrad , 03. svibnja 2018. godine
I OPĆI PODACI
- Naziv i sjedište naručitelja: Općina Cetingrad,Trg hrvatskih branitelja 2, 47222 Cetingrad
- OIB: 41363755317
- Broj telefona: 047/781-002
- Broj telefaksa:047/781-006
- Internetska adresa:cetingrad.hr
- Adresa elektroničke pošte:cetingrad@inet.hr
- Osoba zadužena za kontakt:Marina Kalić
- Evidencijski broj nabave: 35/18
- Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa: Ne postoje.
- Vrsta postupka nabave: Ograničeno prikupljanje ponuda od sposobnih ponuditelja.
- Procjenjena vrijednost nabave: 100 000,00 bez PDV-a
- Navod sklapa li se ugovor o javnoj nabavi ili okvirni sporazum:Ugovor o javnoj nabavi.
- Provođenje elektroničke dražbe:Ne
II PODACI O PREDMETU NABAVE
- Opis predmeta nabave: Modernizacija-asfaltiranje općinske nerazvrstane ceste Cetinski Varoš.
- Količina predmeta nabave: 400 m.
- Tehničke karakteristike: U troškovniku.
- Troškovnik: U privitku poziva za dostavu ponuda.
- Mjesto izvršenja ugovora: Naselje Cetinski Varoš, općina Cetingrad.
- Rok početka i završetka ugovora: Početak radova po potpisu ugovora.
III OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG
SUBJEKTA
1.Naručitelj će isključiti gospodarski subjekt iz javne nabave u
slučajevima iz članka 251,252 i 254 Zakona o javnoj nabavi
(Narodne novine broj:120/16)
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke Ponuditelj u
svojoj ponudi dostavlja Izjavu da ovlaštenoj osobi za zastu-
panje gospodarskog subjekta nije izrečena pravomoćna presu-
da za jedno ili više kaznenih djela. Izjava se daje za sebe i za
gospodarski subjekt kojeg zastupa.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana po-
četka postupka nabave.
2.Naručitelj će isključiti gospodarski subjekt iz javne nabave ako
nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obve-
za za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu nije
sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja na-
vedenih obveza.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke Ponuditelj je
dužan dostaviti:
Potvrdu porezne uprave o stanju duga, ne stariju od 30 dana
od dana početka postupka javne nabave.
3.Naručitelj će isključiti gospodarski subjekt iz javne nabave
ako je dostavio lažne podatke pri dostavi gore traženih doku-
menata.
IV DOKAZIVANJE SPOSOBNOSTI PONUDITELJA
1.Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti se do-
kazuje izvadkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog
odgovarajućeg registra koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca
računajući od dana početka postupke nabave.
2.Za potrebe dokazivanja ekonomske i financijske sposobnosti
Ponuditelji su u obvezi uz ponudu dostaviti dokument izdan
od bankarske ili druge financijske institucije kojom se do-
kazuje solventnost(BON 2,SOL 2).
3.Za potrebe dokazivanja tehničke i stručne sposobnosti go-
spodarski subjekt treba dostaviti :
- popis ugovora i radova na predmetnim poslovima u zadnje 3 godine.
- tehnička sposobnost-popis opreme.
V PONUDA
Ponuda sadrži:
- ponudbeni list
- popunjen troškovnik
- jamstvo za ozbiljnost ponude
- dokaze iz točke III i IV poziva za dostavu ponuda
Ponudbeni list sadrži:
– podaci o Naručitelju
– podaci o Ponuditelju
– predmet nabave
- cijena ponude bez PDV – a
- iznos PDV – a
- cijena ponude sa PDV-om
- rok valjanosti ponude
- datum i potpis ponuditelja
Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je ekonomski
najpovoljnija ponuda.
Ponuditelj u ponudi izražava cijenu u kunama.Cijena se piše u
brojkama. U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost
moraju biti uračunati svi troškovi i popusti. Važeća cijena je iz
troškovnika.
Ako je u ponudi iskazana neuobičajeno niska cijena ponude,što
dovodi u sumnju izvršenje radova , Naručitelj može odbiti takvu
ponudu. Na temelju članka 22 Pravilnika o dokumentaciji o na-
bavi te ponudi u postupcima javne nabave (Narodne novine broj:
65/17) , Naručitelj od Ponuditelja može zahtijevati objašnjenje
ponude koju smatra izrazito niskom ako su ispunjeni slijedeći
uvjeti:
-zaprimljene su najmanje tri valjane ponude
-cijena i trošak ponude su više od 20 % niži od cijene ili
troška drugorangirane valjane ponude
-cijena ili trošak ponude su više od 50 % niži od prosječne
cijene ili troška preostalih valjanih ponuda.
Način izrade ponude:
1.Ponuda ili njezin dio koji se dostavljaju sredstvima komunika-
cije koja nisu elektronička izrađuju se na način da čine cjelinu.
2 .Ponuda ili njezin dio uvezuje se na način da se onemogući
naknadno vađenje ili umetanje listova.
3.Dijelove ponude kao što je jamstvo za ozbiljnost ponude koji
ne mogu biti uvezani ponuditelj obilježava nazivom i navodi u
ponudi kao dio ponude.
4.Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv
broj stranice i ukupan broj stranica ponude.
5.Dokumentacija u ponudi dostavlja se u izvorniku.
- Ponude se pišu neizbrisivom tintom.
Način dostave ponude:
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu Naručitelja
navedenu u dokumentaciji o nabavi.
Rok valjanosti ponude : 90 dana
VI OSTALE ODREDBE
- Jamstva
– Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost
ponude u obliku bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika
na iznos 3% procjenjene vrijednosti predmeta nabave.
– Odabrani ponuditelj je obvezan pri potpisu ugovora dostaviti jamstvo
za uredno ispunjenje ugovora u iznosu 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a
u obliku bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika.
– Odabrani ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za otklanjanje
nedostataka u jamstvenom roku u obliku bjanko zadužnice
ovjerene kod javnog bilježnika u iznosu 10% visine ponude.
- Datum,vrijeme i mjesto dostave ponuda
Otvaranje ponuda je javno.
Ponuditelji u papirnatom obliku dostavljaju ponude u zatvorenoj
omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
Na prednjoj strani:
-Naziv i adresa Naručitelja:
OPĆINA CETINGRAD
Trg hrvatskih branitelja 2
47 222 CETINGRAD
Ev.broj nabave:35/18
Predmet nabave: Modernizacija -asfaltiranje nerazvrstane
općinske ceste Cetinski Varoš.
“NE OTVARAJ ”
Na poleđini:
Naziv i adresa Ponuditelja:
Rok za dostavu ponuda je 15 dana od dana objave poziva na
službenim stranicama Naručitelja.
Ponuda se smatra pravodobnom ako pristigne na adresu
Naručitelja do roka za otvaranje ponuda.
Ponude će se javno otvarati na adresi Naručitelja, dana
- svibnja 2018. godine u 12,00 sati.
Rok za donošenje odluke o odabiru Naručitelj će donijeti u roku 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Rok za sklapanje ugovora sa odabranim Ponuditeljem je 15 dana od dana dostave odluke o odabiru.
- Rok, način i uvjeti plaćanja:
Plaćanje će se izvršiti u roku 60 dana od dana ovjerene,odnosno okončane situacije od strane nadzora i Naručitelja.
VII NAZIV ŽALBENOG TIJELA, TE ROK ZA
IZJAVLJIVANJE ŽALBE
Za rješavanje o žalbama u postupku javne nabave nadležna je
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave.
Žalba se izjavljuje nadležnoj komisiji u slučajevima iz članka
407.Zakona o javnoj nabavi(Narodne novine Broj:120/16).
Dokumente u word formatu,preuzmite na linkovima ispod.