POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U PROVEDBI POSTUPKA NABAVE RADOVA MALE VRIJEDNOSTI-MODERNIZACIJA JAVNE RASVJETE OPĆINE CETINGRAD PRIMJENOM MJERA ENERGETSKE UČINKOVITOSTI (FAZA II)

Evidencijski broj nabave  EV-M 38/18

 

  1. 1. Podaci o javnom naručitelju

Naziv:   OPĆINA CETINGRAD

Adresa: Trg hrvatskih branitelja 2, 47222 Cetingrad

OIB:      41363755317

Broj telefona:  047 / 781-002

Broj telefaksa: 047 / 781-006

Internetska adresa:  www.cetingrad.hr

E-mail: opcina.cetingrad@inet.hr

  1. 2. Podaci o osobi zaduženoj za kontakt

 

MARINA KALIĆ – općinska načelnica

Broj telefona:  047 / 781-002

Broj telefaksa: 047 / 781-006

E-mail: opcina.cetingrad@inet.hr

 

  1. 3. Evidencijski broj nabave: EV-M 38/18

 

  1. 4. Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu članka 76. i 77. Zakona, odnosno navod da takvi subjekti ne postoje: Ne postoje

 

  1. 5. Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti

 

  1. 6. Procijenjena vrijednost nabave: 380.000,00 kn ( bez PDV-a)

 

  1. 7. Vrsta Ugovora o JN: Ugovor o javnoj nabavi radova

 

  1. 8. Navod sklapa li se ugovor o javnoj nabavi ili okvirni sporazum: Sklapa se ugovor o javnoj nabavi

 

  1. 9. Elektronička dražba: Nije predviđena provedba elektroničke dražbe

 

  1. PODACI O PREDMETU NABAVE

 

  1. 1. Opis predmeta nabave

Predmet nabave je modernizacija javne rasvjete u općini Cetingrad primjenom mjera energetske učinkovitosti, sve prema troškovniku koji je sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.

  1. 2. Dijeljenje predmeta nabave

Nije dopušteno nuđenje po grupama iz razloga jer predmet nabave predstavlja nedjeljivu cjelinu. Ponuditelj je u obvezi ponuditi predmet nabave u cijelosti, odnosno ponuda mora obuhvatiti sve stavke troškovnika.

  1. 3. Količina predmeta nabave

Količine su navedene u troškovniku koji je prilog ove dokumentacije za nadmetanje i čini njen sastavni dio.

  1. 4. Tehničke specifikacije

Tehnička specifikacija, vrsta, kvaliteta, opseg i količina precizno su utvrđeni u troškovniku.

  1. 5. Mjesto dostave i ugradnje: Općina Cetingrad.
  1. 6. Rok ugradnje:

Rok za dostavu i ugradnju je 60 kalendarskih dana (uključujući praznike, blagdane i neradne dane) od potpisivanja ugovora o nabavi. U rok od 60 dana uključena je i primopredaja koja podrazumijeva potpunu upotrebljivost i montažu robe.

  1. 7. Troškovnik

Troškovnik je sastavni dio ove Dokumentacije.

Troškovnik se popunjava na način da se sve stavke ispune, cijena stavke čini umnožak količine i jedinične cijene.

 

  1. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA I DOKUMENTI KOJIMA SE DOKAZUJE ODSUTNOST OSNOVA ZA ISKLJUČENJE

 3.1. Obvezne osnove za isključenje

 3.1.1. Nekažnjavanje

Javni naručitelj isključit će gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi u bilo kojem trenutku tijekom postupka javne nabave da:

 

  1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:

 

  1. a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. b) korupciju, na temelju

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. c) prijevaru, na temelju

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.), ili

  1. je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke I. podtočaka od a) do f) i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

Razdoblje isključenja gospodarskog subjekta kod kojeg su ostvarene osnove za isključenje iz točke 3.1.1. iz postupka javne nabave je pet godina od dana pravomoćnosti presude, osim ako pravomoćnom odlukom nije određeno drukčije.

3.1.2 Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Javni naručitelj isključiti će gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

  1. u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
  2. u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

 

Javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

3.2. Ostale osnove za isključenje

Javni naručitelj isključiti će gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi:

 

  1. da je nad gospodarskim subjektom otvoren stečajni postupak, ako je nesposoban za plaćanje ili prezadužen, ili u postupku likvidacije, ako njegovom imovinom upravlja stečajni upravitelj ili sud, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne aktivnosti ili je u bilo kakvoj istovrsnoj situaciji koja proizlazi iz sličnog postupka prema nacionalnim zakonima i propisima
  2. da gospodarski subjekt pokaže značajne ili opetovane nedostatke tijekom provedbe bitnih zahtjeva iz prethodnog ugovora o javnoj nabavi čija je posljedica bila prijevremeni raskid tog ugovora, naknada štete ili druga slična sankcija
  3. da je gospodarski subjekt kriv za ozbiljno pogrešno prikazivanje činjenica pri dostavljanju podataka potrebnih za provjeru odsutnosti osnova za isključenje ili za ispunjenje kriterija za odabir gospodarskog subjekta, ako je prikrio takve informacije ili nije u stanju priložiti popratne dokumente
  4. da je gospodarski subjekt pokušao na nepropisan način utjecati na postupak odlučivanja javnog naručitelja, doći do povjerljivih podataka koji bi mu mogli omogućiti nepoštenu prednost u postupku nabave ili je iz nemara dostavio pogrešnu informaciju koja može imati materijalni utjecaj na odluke koje se tiču isključenja, odabira gospodarskog subjekta ili dodjele ugovora.

 

Razdoblje isključenja gospodarskog subjekta kod kojeg su ostvarene osnove za isključenje iz točke 3.2. iz postupka javne nabave je dvije godine od dana dotičnog događaja.

3.3. NAČIN DOKAZIVANJA ODSUTNOSTI RAZLOGA ZA ISKLJUČENJE

Gospodarski subjekt dužan je popuniti i ovjeriti Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta iz natječajne dokumentacije.

 Javni naručitelj će prije donošenja odluke u postupku javne nabave od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u roku od sedam dana dostavi ažurirane popratne dokumente, i to:

  1. izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedni dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin, kojim se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.1. ove DON
  2. potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.2. ove DON.
  3. izvadak iz sudskog registra ili potvrdu trgovačkog suda ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojim se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz iz točke 3.2. a) ove DON.

 

Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju prethodno navedeni dokumenti oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Ažurirane popratne dokumente ponuditelj može dostaviti u neovjerenoj preslici elektroničkim sredstvima komunikacije ili na drugi dokaziv način. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave. U svrhu dodatne provjere informacija u slučaju iz stavaka 4. i 5. ovog članka naručitelj može zatražiti dostavu ili stavljanje na uvid izvornika ili ovjerenih preslika jednog ili više traženih dokumenata.

Odbiti će se ponuda ponuditelju koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu a ne dostavi ažurne popratne dokumente u ostavljenom roku ili njima ne dokaže da ispunjava tražene uvjete. U tom slučaju će naručitelj  pozvati ponuditelja koji je podnio sljedeću najpovoljniju ponudu ili poništiti postupak javne nabave, ako postoje razlozi za poništenje.

Dokaz o mjerama za dokazivanje pouzdanosti

 Gospodarski subjekt kod kojeg su ostvarene osnove za isključenje iz točke 3.1.1. i 3.2. ove Dokumentacije o nabavi može javnom naručitelju dostaviti dokaze o mjerama koje je poduzeo kako bi dokazao svoju pouzdanost bez obzira na postojanje relevantne osnove za isključenje.

Poduzimanje mjera gospodarski subjekt dokazuje:

  1. plaćanjem naknade štete ili poduzimanjem drugih odgovarajućih mjera u cilju plaćanja naknade štete prouzročene kaznenim djelom ili propustom
  2. aktivnom suradnjom s nadležnim istražnim tijelima radi potpunog razjašnjenja činjenica i okolnosti u vezi s kaznenim djelom ili propustom
  3. odgovarajućim tehničkim, organizacijskim i kadrovskim mjerama radi sprječavanja daljnjih kaznenih djela ili propusta

Javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako je ocijenio da su poduzete mjere primjerene.

 

  1. KRITERIJ ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA – UVJETI SPOSOBNOSTI

 Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

4.1.1.  Svaki gospodarski subjekt u ovom postupku javne nabave mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana kojim će dokazati da ima registriranu djelatnost sukladno predmetu nabave.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.1.1. gospodarski subjekt dužan je kao sastavni dio ponude dostaviti izvadak iz Sudskog registra,obrtnog,strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra

  1. Ekonomska i financijska sposobnost

Gospodarski subjekti dokazuju svoju financijsku sposobnost sljedećim dokazom:

Gospodarski subjekt je ekonomsko i financijski sposoban ako mu glavni račun nije bio blokiran u posljednjih 6 mjeseci računajući od dana početka postupka javne nabave (BON-2/SOL-2).

Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da mu u posljednjih 6 (šest) mjeseci računajući od bilo kojeg dana od dana početka postupka javne nabave račun nije bio u blokadi te da nema evidentiranih obveza za čije podmirenje nema pokriće na računu.

Budući da izvršenje predmeta nabave podrazumijeva korištenje sredstava ponuditelja potrebnih za nabavu predmeta nabave, a koja će Naručitelj podmirivati u određenom roku nakon dana ovjere pojedinačne situacije, ovim dokazom ponuditelj dokazuje da je solventan te da će pravovremeno podmirivati sve obveze prema ugovoru o javnoj nabavi.

Za potrebe utvrđivanja navedene sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti, gospodarski subjekt u ponudi  dostavlja  dokument izdan od bankarske ili druge financijske institucije kojom se dokazuje  solventnost ( BON- 2,SOL-2)

 

  1. Tehnička i stručna sposobnost

4.3.1. Gospodarski subjekt mora dokazati da  ima iskustvo potrebno za izvršenje ugovora na istim ili sličnim predmetima nabave čija je ukupna vrijednost jednaka ili veća od procijenjene vrijednosti. Istim ili sličnim predmetima nabave smatraju se poslovi modernizacije javne rasvjete ili izgradnje nove javne rasvjete.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.3. gospodarski subjekt dužan je  u ponudi dostaviti

popis izvršenih ugovora u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini, te popis opreme (tehnička sposobnost).

4.3.2. Obrazovne i stručne kvalifikacije izvođača radova i/ili njegova voditeljskog kadra, a posebice osobe ili osoba odgovornih za izvođenje radova modernizacije primjenom mjera energetske učinkovitosti i zaštite od svjetlosnog onečišćenja – modernizacija javne rasvjete (izjava u prilogu 1).

Gospodarski subjekt mora dokazati da će tijekom izvođenja radova imati zaposlenog ovlaštenog voditelja građenja elektrotehničke struke.

a gospodarskog subjekta čiji je poslovni nastan u Republici Hrvatskoj dužan je dostaviti važeće Rješenje ili Potvrdu o upisu u imenik ovlaštenih voditelja građenja elektrotehničke struke odgovarajuće Komore.

 

  1. PODACI O PONUDI

 

  1. 1. Sadržaj ponude

 

Ponuditelji moraju dostaviti popunjeni ponudbeni list, ispuniti izvorni troškovnik i sastaviti ponudu kako slijedi:

  1. popunjen ponudbeni list
  2. jamstvo za ozbiljnost ponude
  3. popunjen troškovnik
  4. dokaze iz točke 3. i 4.poziva za dostavu ponuda
  5. tehnička dokumentacija proizvođača svjetiljki iz koje je vidljivo da svjetiljke zadovoljavaju uvjete prema troškovniku
  6. ostalo što je traženo u Dokumentaciji

 

5.2. Način izrade ponude

  1. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu Naručitelja
  2. Ponuditelj je obvezan izraditi ponudu u formatu dokumenta naznačenom ovom Dokumentacijom.
  3. Za dokumente koje naručitelj nije odredio format dokumenta, ponuditelj je obvezan izraditi u  formatu koji je opće dostupan i nije diskriminirajući.
  4. Ponuditelj je obvezan označiti stranice ponude
  5. Dijelovi ponude koji se dostavljaju u papirnatom obliku moraju biti uvezani u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ilu umetanje listova ili dijelova ponude
  6. Ponuditelji nemaju pravo mijenjati, ispravljati, dopunjavati ili brisati ili na bilo koji drugi način intervenirati u tekst koji je odredio Naručitelj u Dokumentaciji o nabavi
  7. U ponudi mora biti u cijelosti ispunjen i priložen troškovnik koji je dio ove Dokumentacije

 

  1. 3. Način dostave ponude:

Ponuditelji u papirnatom obliku dostavljaju ponude u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno.

Na prednjoj strani:

Naziv i adresa Naručitelja:

OPĆINA CETINGRAD

Trg hrvatskih branitelja 2

47 222 Cetingrad

Ev.broj nabave; 38/18

Predmet nabave: Madernizacija javne rasvjete u općini Cetingrad (faza II)

” Ne otvaraj”

 

Na poleđini:

 Naziv i adresa ponuditelja.

  1. 4. Način određivanja cijene ponude.

Ponuditelj je obvezan navesti jedinične cijene za svaku pojedinu stavku troškovnika.

Cijena ponude se izražava za cjelokupni predmet nabave. Jedinična cijena stavke troškovnika mora obuhvatiti sav građevinski rad, nabavu javne rasvjete, eventualni popust.

Cijenu ponude iskazati na ponudbenom listu (i to: bez PDV-a, iznos PDV-a i ukupna cijena s PDV-om).

Ukoliko ponuditelj nije u sustavu PDV-a, tada na Ponudbenom listu na mjestu predviđenom za upis cijene ponude s PDV-om upisuje isti iznos koji je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene bez PDV-a, a mjesto za upis iznosa PDV-a ostavlja prazno.

Pri formiranju cijene ponuditelj je obvezan u cijenu ugraditi: vrijednost radova, vrijednost robe, dopremu robe na naznačenu adresu, trošak ugradnje i montaže do potpune upotrebljivosti i jamstvo za opremu i montažu 5 godina, na svjetiljke 5 godina.

Sve troškove koji se pojave iznad deklariranih cijena ponuditelj snosi sam.

 

  1. 5. Valuta ponude

Cijene se izražavaju u kunama.

 

  1. 5. Kriterij za odabir ponude

 Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.

 

Kriteriji – Maksimalni broj bodova

  1. Cijena: 80
  2. Referentna lista (reference): 20

Ukupno:                                    100

 

OPIS KRITERIJA I NAČIN UTVRĐIVANJA BODOVNE VRIJEDNOSTI:

 

  1. Cijena

Naručitelj kao jedan od kriterija određuje cijenu.

Ponuđena cijena uzet će se u obzir za dodjeljivanje bodova prema ovom kriteriju za odabir ekonomski najpovoljnije ponude.

 

BODOVANJE: Maksimalni broj bodova koji ponuda može dobiti prema ovom kriteriju je 80.

Ona ponuda čija je ponuđena cijena najniža, dobit će maksimalni broj bodova.

Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema sljedećoj formuli:

 

Fn =Najniže ponuđena cijena / cijene ponude koja je predmet ocjene* 80.

(Fn=broj bodova po kriteriju cijene)

 

  1. Referentna lista (broj referenci)

Naručitelj kao jedan od kriterija određuje broj izvršenih ugovora modernizacije javne rasvjete ili izgradnje nove javne rasvjete u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini

 

BODOVANJE: Ponuda u kojoj je iskazan najveći broj izvršenih ugovora modernizacije dobiti će najveći broj bodova. Maksimalni broj bodova koji ponuda može dobiti prema ovom kriteriju je 20.

 

Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema sljedećoj formuli:

 

Rl= Broj izvršenih ugovora ponuđen u ponudi koja je predmet ocjene / Najveći broj izvršenih ugovora ponuđen u postupku javne nabave * 20.

 

(Rl=broj bodova po kriteriju referenci)

 

ODREĐIVANJE NAJPOVOLJNIJE PONUDE PREMA NAVEDENIM KRITERIJIMA ZA ODABIR EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE ZA SKLAPANJE UGOVORA:

 

Nakon što Naručitelj za svaku ponudu utvrdi bodovnu vrijednost prema pojedinim kriterijima, zbrojiti će se bodovi dodijeljeni po svakom od kriterija kako bi se dobio ukupan broj bodova za pojedinu ponudu. Najpovoljnija je ona ponuda koja je ostvarila ukupni najveći broj bodova prema svim navedenim kriterijima. U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema kriteriju odabira, Javni naručitelj će odabrati ponudu koja ima nižu cijenu.

 

Un=Fn+Rl

Un=ukupni broj bodova

 

U svrhu bodovanja ponuditelj je u ponudi dužan dostaviti:

– za kriterij b.) Izjavu o broju izvršenih ugovora modernizacije javne rasvjete ili izgradnje nove javne rasvjete u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini koja mora sadržavat najmanje naziv ponuditelja, naručitelja, predmet nabave, datum ugovora i vrijednost.

 

  1. 7. Jezik i pismo ponude

Ponuda se u cijelosti dostavlja na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

 

  1. 8. Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je minimalno 90 dana od dana otvaranja ponuda.

Na zahtjev naručitelja ponuditelj može produžiti rok valjanosti svoje ponude.

 

  1. OSTALE ODREDBE

 

  1. 1. Pravila komuniciranja

Komuniciranje i svaka druga razmjena informacija između javnog naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati telefonski i e-mailom.

 

6.2.. Zahtjev za objašnjenja i izmjenu dokumentacije

Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene vezane za dokumentaciju, a naručitelj će odgovor staviti na raspolaganje na istim internetskim stranicama na kojima je dostupna i osnovna dokumentacija bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj će odgovor staviti na raspolaganje najkasnije tijekom četvrtog dana u kojem ističe rok za dostavu ponuda. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen naručitelju najkasnije tijekom šestog dana prije dana u kojem ističe rok za dostavu ponuda. Rok od 6 dana je prekluzivan.

 

  1. 3. Jamstva

 

  1. Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 1000,00 kuna

u obliku bjanko zadužnice ovjerene kod Javnog bilježnika.

Naručitelj će jamstvo za ozbiljnost ponude zadržati i naplatiti u slučaju:

  • za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti (90 dana),
  • nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata u naznačenom roku,
  • neprihvaćanja ispravka računske greške,
  • odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi,
  • ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.

Jamstvo za ozbiljnost  ponude biti će vraćeno ponuditelju nakon što ponuditelj koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu potpiše ugovor o javnoj nabavi. 

Jamstvo za ozbiljnost  ponude biti će vraćeno ostalim ponuditeljima najkasnije u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora. 

Ako istekne rok valjanosti ponude naručitelj će tražiti od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno produženom roku.

 

  1. 4. Vrijeme i mjesto dostavljanja i otvaranja ponuda

 

Krajnji rok za dostavu ponuda  je: 

  1. kolovoza 2018. do 12:00 sati

Mjesto podnošenja ponuda:             

 

Općina Cetingrad, Trg hrvatskih branitelja 2, 47222 Cetingrad

 

Ponude  koje nisu zaprimljene u propisanom roku za dostavu ponude neće se otvarati i vraćaju se ponuditelju neotvorene.

Podaci o zaprimljenim ponudama, ponuditeljima i broju ponuda tajni su do otvaranja ponuda.

 Predstavnici Stručnog povjerenstva za provedbu postupka javne nabave imati će uvid u sadržaj ponuda tek po isteku roka za njihovu dostavu. 

 

Ponude se javno otvaraju:

  1. kolovoza 2018. u 12:00 sati

 

Na adresi: Općina Cetingrad, Trg hrvatskih branitelja 2, 47222 Cetingrad.

 

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

 

  1. 5. Način i uvjeti plaćanja:

 

Obračun dostavljene i ugrađene rasvjete vršiti će se putem okončane situacije po završetku, a sve ovjereno od predstavnika naručitelja.

Općina Cetingrad će okončanu situaciju pregledati i ovjeriti nesporni dio u roku od 8 (osam) dana od dana primitka istih. Plaćanje će se izvršiti u roku 60 dana , od dana ovjere okončane situacije.

 

Situacije se dostavljaju na adresu Općine Cetingrad, a danom predaje situacije smatrat će se datum zaprimanja u pisarnici Općine Cetingrad.

 

  1. 6. Pojašnjenje i upotpunjavanje ponude

 

U postupku pregleda i ocjene ponuda naručitelj će zahtijevati od ponuditelja da pojasne ili upotpune dokumente koje su predali u ponudi temeljem ove dokumentacije. Pogreška, nedostatak ili nejasnoća smatraju se dokumenti koji jesu ili se čine nejasni, nepotpuni, pogrešni, sadrže greške ili nedostaju.

U postupku pregleda i ocjene ponuda naručitelj može pozvati ponuditelje da pojasne pojedine elemente ponude u dijelu koji se odnosi na ponuđeni predmet nabave.

Traženje pojašnjenja ili upotpunjavanja neće imati učinak diskriminacije, nejednakog tretmana ponuditelja ili pogodovanja pojedinom ponuditelju u postupku javne nabave.

 

6 7. Rok za donošenje odluke o odabiru:

 

Rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

 

  1. 8. Uputa o pravnom lijeku

 

Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora u javnoj nabavi koja je predmetom ovog postupka i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnog kršenja subjektivnih prava..

Žalbeni postupak vodi se na hrvatskom jeziku i uz uporabu latiničnog pisma.

Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije.

Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu.

Kad je žalba upućena putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga, dan predaje ovlaštenom davatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje Državnoj komisiji, odnosno Naručitelju.

Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija, s time da će se žalba koja nije dostavljena Naručitelju u roku za žalbu, smatrati nepravodobnom.

 

Žalba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana, od dana:

1.objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi

  1. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
  2. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
  3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
  4. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj navedenoj fazi postupka gubi pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka na prethodnu fazu.

 

                                                                       Stručno povjerenstvo za provedbu

                                                                                postupka javne nabave